Hah

Är bara tvungen att svara på detta :o

"alltså du mår dåligt , men va inte så jävla negativ
du skriver hatar skolan bla bla bla ...
alltså herregud .. va lite possitiv .. ?
du kommer orka mer !
ingen orkar med skolan de är nått vi måste göra , så de är bara o gilla läget!"

Försök själv när du är riiiiiktigt jävla deprimerad och de enda tankarna som far är att du vill dö, så kan vi ju snacka om att va skol trött och inte orka med skolan.
Det är inte så enkelt att vara positiv när det bara är negativa saker som händer i ens liv.
Jag har försökt vara positiv, men det funkar inte så för mig.

Aja.
Saken är, det är bara så svårt att fatta vissa saker i skolan och jag har nästan bara dåliga minnen av skolan och allt skit som händer mig sabbar skolan för mig, därav ogillar jag den.
Och det är ju trots allt min blogg och jag skriver ju vad jag vill.
Är jag deprimerad, låt mig. Låt mig få skriva av mig då.
Då blir jag ju inte lika deprimerad.




Bara för bilden är fin




Sitter på historian just nu...
Är så bäst att jag inte ens fick va med i någon grupp:(
Så får jobba helt själv.
Inlämningsuppgift (y'

Snart inga cigg kvar heller :(
Och massa ljud i klassrummet...
På Kungsängsskolan kunde det iaf bli helt tyst under lektionerna..
Får skylla på teater elverna.
Och jag har datakunskaps prov senare...
Fan :(

Men men... Idag blir det ju SAW 7/3D. Lär ju älska filmen! :D

Och att göra slut med Sofie verkar ha tagit mer på mig än förväntat...
:'(

Men men... Får se hur det blir imorgon.
Om hon följer med på Paranormal Activity 2 eller om jag får be en polare i sista minuten.

Aja pallar inte blogga mer just nu :d

Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0