22:48

Hallloooooo.

Min helg har varit... Awesome mysig alltså.
Förutom början på fredagen.
Skippade datakunskapen.. Smart javisst.
Minns inte vad jag gjorde efter det.
Förrens jag gick till Pejset.
FUCK YOU BOSSEN.
Mm. Så det så.
Större fitta får man leta efter.

Sen i alla fall åkte jag till min gulliga och underbara flicka(A) Eller aa, hämtade henne på rese och sen åkte hem till henne (a) Sov över å hade... Mysigt under natten(A)
Rawr lix haha.

Sen på lördagen åkte jag hem... Eller till Barnarp först, men sen hem. Sen till Barnarp igen för att åka i en stooooor awesome bil<3 (Som blir att åka med ner till Ullared med(a))
Sen går ner till min fader och se hur hans trådlösa funka :D
Det funkade helt perfa. Fan as bra. Och snabbt med :D
Jävligt bra seed och sånt fick jag ;)
En film på mindre än en timme och en annan på lite mer än en timme. :D(Här hos mamma suger det HÅRT, inte lika grovt och awesome hos pappa)
Så nu har man Snabba Cash och Rocky IV på skoldatorn x) <3

Sen söndagen så... Var det innebandy kl9. Fitta va joooobbbigt D: Och jag tog mkt stryk alltså...
Mina knän dog.
Sen åka till Elgiganten efter det... Lämna in min fuckade Samsung och få en lånemobil xD Som är halvt sönder (y'
Sen åka ner till GodisHuset och städa all skit där alltså;) Få pengar å shit :D
Awesome.
Sen åka hem... Å aa.. Städar mitt rum just nu. Som jag gjort i ett halvår :D
Jag är bäst alltså<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0