(Y)

ÄNTLIGEN tillbaka! :)
Har knappt suttit vid datorn alls detta höstlov.
Inte för att jag haft fullt upp med kompisar, utan istället varit sjuk nästan hela jävla lovet.
Visst låter det bra? :D
Nej, tänkte väl det.
Och pga att jag varit sjuk så har jag ingen kraft kvar.
Varför?
Jo, det ska jag berätta :D
För jag har varit vaken till minst 4 varje natt sen gått upp runt ca 8-10.
Sen spydde jag upp ALLT(då menar jag allt) tills jag spydde upp slem och galla(?) eller vad fan det nu heter.
Så jag har inte velat/kunnat äta något heller på hela veckan.
Har tp överlevt på vatten, pepsi, nyponsoppa, knappt en halv macka, chokladpudding :D Det är vad jag kommer på just nu.

Sen har jag ju kollat en jävla massa filmer.
Som jag inte kommer ihåg. :D
Men har kollat på...
Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief) rätt så bra film o:
Sen minns jag fan inte haha.
Men jag är glad endå :D

Min pappa å dem var ju i Tyskland i... Lördags.
Så då hade pappa köpt Mountain DEW :O
Att burkarna ser så jävla olika ut alltså :D


:D

Och jag är glad..
Jag ska gå på Harry Potter... DAGEN INNAN BULLET FOR MY VALENTINE!
Så jävla värt! :D

Men nu ska jag dra ut med min bby :D Ajkee<3 och dra till donken? :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är sämst på att skriva inlägg :o

2010-11-06 @ 23:01:28
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0