Skoltrött myes!

SOm rubriken säger... Skoltrött! :D
Och måste fan ta bilder snart på det jag ritat fan :D
Och fått lite inspiration av Hades nu... :D Awesome.

Stör mig att jag inte tog med mina hörlurar så får ta mitt headset från mobilen och koppla in...
Skit kort åhja.
Jobbigt? Lätt
Men värt endå? JA!

Lyssna just nu på Bullet For My Valentines setlist från det fina och braiga GÖTEBORG på spotify<3
Snart sltar vi med... :D
Jag ligger efter brualt känner jag.
Typ matte svenska engelska historia och allt...
Åh gud vilken framtid.

Kanske även flyttar från Jönköping pga allt som hänt de senaste 3/4 åren.
Få en nystart på livet.
Visst... Kommer sakna alla kompisar...
Vill men vill endå inte flytta.
Har alla mina vänner här(nästan alla)
Tänk hur det blir sen...
Helt ensam...
Inga vänner...
Ingenting...
Inga cigg >:
Haha.

Men men man får väl se hur framtiden blir...
Så nu får vi ta och spela glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0