Nu jävlar blire uppdatering! :D

Chacha :D
Haha nej men hejsan.
Dålig uppdatering?
Jag vet :)
Haft fullt upp med lite allt möjligt.

Minns inte om jag skrivit om Harry Potter 7 men det har jag säkert men kan ännu en gång säga i sånna fall att den var SJUKT bra!

Det var torsdagen det...

Nu till fredagens rubrik då...

JÖNKÖPING - GÖTEBORG - JÖNKÖPING

Undra vad som var så speciellt och allt denna dagen...
Jo...
Det var ju rn konser...
Och inte vilken jävla konsert som helst! Utan...
BULLET FOR MY VALENTINE!

Åh gud.... Dem var så sjukt jävla bra alltså!<3
Även förbandet, Funeral For A Friend, var bra.
Men var mest taggad på BFMV.
Och även att jag skrek och sjöng med i låtarna så blev jag inte hes.
Inte det minsta.
Hade jag hoppats på faktiskt.
:( Lyckas aldrig bli hes.
Har varit det typ två gånger i mitt liv :(
Men men. Tog en massa bilder :D
Som inte blev världsbäst men dem duger liksom.

Laddar bara upp några få bilder typ så. :D

Lite av publiken i väntan på Funeral For A Friend och Bullet For My Valentine.


Funeral For A Friend


BULLET FOR MY FUCKING VALENTINE när dem kom in!


Under konserten :D


Man bara MÅSTE älska dem!<3


Åh ni fattar inte hur taggad man blev alltså! SJUKT!


Kärlek!


Sista bilden jag tog på mitt favorit band sen... 5 år tillbaks eller något sånt. Eller 4a?
BFMV i mitt hjärta<3

Det var en så sjuk konsert alltså...
Kommer inte glömma den på ett tag och hoppas dem kommer hit igen snart! :d



LÖRDAG = PB DAGEN

Jahapp, lördagen.
Var väl helt okej på morgonen.
Pb dagen då.
Satt å målade och var lame.

Sen slutade man å aa...
Stack till A6, fikade och sånt.
Sen drog man till Willys på österängen och skulle träffa Bossen sen blir man hotad och slagen och aa.
Skit trevligt.
Inte direkt.
Fu.

Söndagen:
Ingenting.
Palla bry sig om den dagen.

Idag/Måndag:
Ingenting :D
Musik å lite annat.

Köpt något nytt wax eller något :O
Got2be 4Play ;)
Höhö




Pusshej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0