Morfar~

Var vid graven igår.
Gud vad du är saknad :(


Prata med kuratorn idag om att jag kanske vill sluta på PB...
Har mina anledningar.
Men men.
Inte säkert.
Får se hur det blir.

Min mamma ogillade min text som jag skrev på att papper som jag hade på min dörr innan.
"Your GoD HAVE LEFT you AlonE IN THE DArk"
Hon sa att det var fel... För det är vi människor som lämnar Gud och slutar tro på honom.
Men har mina anledningar till att inte tro på Gud längre...
Men men. Så är livet ibland.

Hade värsta awesome musik idag. Gick ju bra för en gångs skull alltså!
Mycket bättre med Leyla som basist<3
:D

Nae fan... Måste tvätta ur håret och fixa det till bion... FAN BARA NÅGRA TIMMAR KVAR NU!!!!!
TAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3



Och ni får en ny ego pic på mig :D

Kommentarer
Postat av: leyla

<3

2010-11-19 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0