Minne

Tjooo, jag har fan världens sämsta minne.
Kommer knappt ihåg min dag...
Typ...
Sett min pappas nya tatuering
kollat på Star Wars VI både det nyare slutet och det från bio filmen som kom nånstans lite efter 80-talet. Så nice alltså.
Sen minns jag typ... Att jag ätit och blivit kär i Iphone...
Sen att jag å mamma prata en massa och jag bröt ihop totalt.
Och nu sitter jag hos pappa.
Ont i ögonen.. Musik och inget vettigt att göra.

Ska väl antagligen kolla på en film eller något på datorn.
Men men. Får väl se.

Jag har massa dyra saker jag önskar mig till jul :D
PS3 : ca 2.500kr
HP 7 DelI : ca 500-700kr
Tatuerings maskin : ca 1.000kr
Massa tatuerings saker som behövs: ca 3.000kr
Jackson RR(helst en 24) : ca 10.000-15.000kr
Och en massa mer :D
Typ tv å surround system å massa sån skit.
Och lär bli tvungen att köpa ett nytt PS2 med om det nu finns kvar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0