Måste fan skärpa mig

Japp, som rubriken, måste fan skärpa mig. Med allt. Hygien, mat, skola, livet i det stora hela.
Folk, borsta tänderna! :D
Annars får ni som mig att det pissar blod bara man touchar lite lätt ed tandborsten.
Men men.

Snart är det jul. Har ni tänkt på det? :)
Typ lite mer än en månad kvar ju.
Måste göra min lista snart ju :O haha.
Ska man köpa julklapp till mig så ska det antingen kosta över 1000kr eller så skare va typ wax och dylikt! :D
Haha vilka krav alltså.


Även bara en vecka och en/två dagar till Harry Potter och Dödsrelikerna DelI och Bullet For My Valentine konserten i Lisebergshallen i det fina Göteborg.
Tagga som fan alltså!

Och jag måste fan ta tag i att börja städa mitt rum. Får ju pierca mig i slutet av månaden om jag städar ;)

Men nu ska jag gå och fixa mitt hår :D
Pusspuss



Juste ja!
Jag måste bara berätta att jag verkligen gillar låtar folk remixar, alltså mer kända låtar.
Och att de även gör det till Jumpstyle!



och


Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

Vilken härlig attityd! :D

Jumpar du ? :D

2010-11-13 @ 19:06:43
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0