Historia

Sitter just nu på historian.
Jag pallar inte göra det jag ska göra just nu...
Gör det hemma någon dag snart torr jag.
Måste bara fråga vart jag ska lämna in det någonstans, om det ska vara skriftligt på papper eller datorskrivet.
Men det får man ta reda på efter lektionen :)

Nämnde jag även att jag funderar på att hoppa av gymnasiet?
Visst lär väl sakna vissa personer och lite sån skit men jag klarar inte av skolan just nu och mamma ska väl försöka hjälpa mig.
Kolla lite med arbetsförmedlingen(?) och lite sånt.
Sen skall man även ta och se om man kan få en tid på tatuerings/piercings studion som ligger vid Cigarren.
Då skall både jag och min styvfar pierca sig samtidigt typ.
Båda ska ta i ögonbrynet!
Fett nice.

Jag hann ju inte äta frukost idag(rättare sagt, jag KUNDE inte, ingen jävla mat) så mått skit hela dagen... Och skolmaten var riktigt äcklig så nej tack.


Jag har fått tillbaks min kärlek till Blade!
Så sjukt bra filmer det där!<3
Har nu kollat klart på 1an/och en ludde som satt å gjorde mig sällskap i den sista 50 minutrarna ;)

Fan kommer inte överleva tills... torsdag/fredag på de cigg jag har kvar... Har fan bara fyra stycken nu :/
Jag som hade planerat hur många jag fick ta idag och imorn och en massa...
Men nej, självklart så blev jag ju sugen D:
Så har bara fyra cigg kvar till fredag... Det kommer gå åt helvete :O
Och inget snus heller fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

suger när man suttit och planerat att ciggen ska räcka sen står man där och röker upp allt ändå :(

2010-11-15 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0