Godkväll

Godkväll min kära blogg :d

Jag har som vanligtinte gjort ett piss och kan som vanligt inte sova.
Det känns ju jätte skönt liksom?
Typ får max... Vad blir det... Ca 28 timmar sömn på en hel vecka.
Väldigt lite med andra ord :o
Det låter mycket men det är det inte. 4 timmar sömn om dagen i en vecka.
Jag räknade säkert typ jätte fel och fail men det skiter jag i xD

Men nae nu har jag inte tid att va här å blogga.
Ska gå ut och ta en cigg tror jag.
Hoppas bara inte far min vaknar xD

Jag kommer även att slå sönder skoldatorn snart.
Den jävla mus jäveln typ har ett eget jävla ryck så kan aldrig dra den dit jag vill -.-
Blir så jävla lack på det.
Och tangentbordet... Det verkar ha problem att hänga med när jag trycker på tangenterna... :o
Säääämsta skoldatorn<3
Men visst man får älska den då det är W7 på och snabbare än min skit till stationär hemma hos mamma(delvis den hos pappa och min styvfars) :D

Men höres senare idag ;*

JUSTE!
Bästa låten med Linkin Park just nu är Valentine's Day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0