Älskar verkligen

Jag verkligen ÄLSKAR Harry Potter. Gjort det sen min pappa/mamma läste första boken för mig för x antal år sen nu.
Och har kommit på en sak nu när jag kollade på Halvblodspinsen...
Det är det enda som gör mig glad nu för tiden.
Att kolla på HP. Speciellt 6an då.
Och 7an lär jag väl älska mer! :D

Måste fan skaffa ett PS3 nu fan.
För jag ska köpa Harry Potter och Dödsrelikerna del1 till PS3 när jag inte har det haha xD
Det verkar vara as grymt ju :D
Kunna använda Crucio och sånt;)
Nice ju!
Och stör mig på att jag inte kommer ihåg om jag spelat 6ans spel.

Och ska köpa fler stavreplikor. :D
Har just nu bara en, Harry Potters.

Och ska även spara till en Jackson RR24, ca. 10.000-14.000 kr... Men dem är fett nice att spela på!
Lär väl bli nästa år man kan köpa en..
I Stockholm! :D

Och måste fan träffa min vän Alex och lira gitarr med han.
Har ju bestämt i flera år nu...
Typ i två eller tre år.. Men men.
Ser mer aktuellt ut nu! :D


Min dag har varit lame... Köpte nya skor idag! :D
Och latat mig och varit nasty typ.
Är det när jag är sjuk..
Vem fan pallar att ta hand om sig själv och sånt då...
Och min hand ville typ knäckas innan haha failure på högsta nivå.

Men nu ska det fan lyssnas på massa go musik!
Folket får ha en fortsatt trevlig natt/dag(beror ju på när ni läser det här :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0