Trött? Eller inte

DET är frågan mina kära vänner.
Höhö.
Jag skriver alltid mysko saker när klockan snart är två på natten.
Inte bloggat på någon dag eller två.
Nej, jag har inget tids-/dagperspektiv längre.
Somnade kvart över 20 igår... Wth dude?*Level Up*
Och vaknade 3:25 som precis slog över till 3:26 när jag öppnade mina ögon och flög upp ur sängen.
Så kan det gå när man har drömmar om att Döden omslukar en.

Har även fått tummen ur röven min och tagit bilder på det jag har ritat. Som jag skall lägga in här på bloggen.
Idag, eller imorgon.
Måste även rita klart min fars tatueringar... Fattade ingenting av det han ville ha men det går väl bra endå!
För jag är så jävla awesome.


"Att fråga vem jag är, är att fråga vad jag är. Jag är en man med mask"

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

okej :D

2010-12-16 @ 20:57:33
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0