2010-12-03

Haha tre inlägg med samma rubrik (Y)
Men skit samma :D

Min dag nu dåva..
Skolan var failure som vanligt.
Var på musikbörsen för att få hjälp... Fick vänta en halv timme för fucking Amy Diamond var där å spelade sin fjoll musik.
Sen fick jag min hjälp(Y)
Träffa Tommy haha.
Åka å träffa Anneli bby å åka hem till mig å.. Mysa :D
Mysigt värre.
Och jag ska satsa på detta förhållandet punkt slut.
Men jag kan inte rå för om jag blir deprimerad som vanligt och inte vill ha någon... D:

Sitter just nu här hemma hos pappa helt ensam.
Han bör komma runt 21-23 (y'
Jobba övertid på en fredag. Mysigt.
Jag vill ha jobb.

Livet leker (y' Säger vi.
Min piercing läker rätt fint tror jag.
Hoppas jag i alla fall.

Jag gillar inte skolsköterskan :(
Har inte växt något alls sen 9an...
Sitter kvar på mina 173cm.. :(
Sadface liksom.

Jag har inga cigg. Fu.

Jag vill till BUP ):
Haha låter fail att jag vill gå på den skolan igen typ men det är typ enda gången jag tagit arbetet i skolan seriöst och lyckats göra det klart till det datumet det är satt och inte tre månader senare.
På tal om skolan, bara tre hela veckor kvar tills jullovet som börjar den tjugoandra december :D
Haha.. Jag har typ fyra prov jag inte gjort ännu.
Bra ju.
Säger vi.
Får se om jag slutar skolan helt eller går delvis i skolan/praktiserar.
Klarar inte av vissa personer i min klass.
Jobbiga, stökiga, blir sura för att man är sig själv å säger att dem är kaxiga och dryga när dem är det.
Omedvetet eller inte, jag stör mig på sådant.
Blir jävligt lack på det.
Speciellt utan anledning.
Men skit i skolan nu :D

Ta dagen som den kommer. Carpe Diem.

Och nu i helgen lär jag nog ta tummen ur röven och fota mina bilder jag ritat.
Awesome.

Nu kommer pappa. Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0