A long time ago

Så var denna blogg aktiv, men inte de senaste månaderna.
Men tänkte en sak, idag då det var skolavslutning, så börja jag tänka på min skoltid innan jag började på Per Brahe i ES1c(blivande ES2c).
Detta är den första gången någonsin som jag känt mig så välkommen, passat in och skaffat vänner så snabbt någonsin i min skolhistoria.
Och första gången man inte blir mobbad för olika dåliga anledningar som hänt tidigare.

Om jag ska vara helt ärlig så gillade jag inte min klass så mycket, kände mig som en... Ensam varg kan man väl säga, oftast gör sitt och inte bryr sig om vad andra gör.
Det är sån jag har blivit efter allt som hänt.
Men de i ES1c har ändrat mig.
Ni kanske inte märkt det men jag är mycket gladare och mer... Pratglad eller hur man skall säga det.

Känner inte er alla så jätte bra fast vissa har man väl blivit mer... Bättre vänner. Hoppas ni förstår haha.
I skolan hade jag världens sak jag tänkt ut att jag skulle skriva men just nu är min hjärna död haha.
Men i alla fall, det jag vill säga är att jag är glad att jag började på PB, Estet bild, Es1c.
Även att jag haft mina stunder första halvåret då jag tänkte hoppa av helt från skolan/praktisera och gå i skolan/byta linje.
Men ni fick mig att stanna kvar för ni är så härliga personer och det är första gången jag går i en sån klass.

ES1c kommer alltid finnas i mitt hjärta. <3


Kommentarer
Postat av: josefine s

Åååh va fint! Du är en go kille alex ^^

O a kul att de står i inlägget under på första raden "Jag gillar inte skolan" xD hahaha.. Sjutk fint inlägg ändå, ser fram emot 2:an ^^

2011-06-09 @ 17:36:01
URL: http://massvis.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad härlig du är Alex och vilka galet fina ord..

Hoppas nu att vi ses i sommar och att du får ett toppen lov :)

2011-06-09 @ 19:37:11
URL: http://lemontree.devote.se
Postat av: catzyt

vi älskar dig alex, du är en underbar person <3

2011-06-11 @ 20:26:22
Postat av: Hannah J

Vackra ord Alex. Du vet hur du ska formulera dig för du är trots allt en konstnär. :) Jag är stolt över dig att du tagit dig så långt, och att du stannade kvar i klassen. Det är jag glad över att du gjorde, verkligen! :) Du är bra Alex! Riktigt bra! :)<3

2011-06-20 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0