Nytt år - nya möjligheter/nya misstag

Inte bloggat på länge.
Varken haft ork eller lust.
Har haft en bra start på nya året. Tror jag.
Fått en flickvän som är underbar.
Ehm.. Det är väl det enda som jag kommer på just nu.
Samt att jag bytt piercing stav!



Snart börjar skolan... Imorgon för att vara mer exakt.
Och man skall även till Ryhov, för att ta nya röntgen bilder på knäet.

Min helg har varit nice, förutom den jävla huvudvärken man haft!
Har kollat på den nya Narnia filmen, den var rätt hyffsad.
Samt att man kollat på ALIEN 1-3 och 28 dagar senare/28 veckor senare.
Nice:iga filmer det där! Rekommenderas starkt :)

Pallar inte skriva mer nu.
Hare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0