Vadå trött?

Ja jag är trött... Fast jag är inte trött. Det är frågan.
Fast det kanske jag är då jag nyss var tvungen att ändra trött från trörr.

Var vaken till 3-5 någonstans där somnade jag vet jag.
Städade aset :D
Nu är det bara burkarna, spelen, filmerna och all skolpapper från Kungsängskolsan och Rosenlundsskolan som ska kollas igenom och fixas och slängas.
Och jag seriöst älskar min nya mössa! :D

Brukar faktiskt inte gilla mössor överhuvudtaget.
Mysko. What is happening to me?
Men i alla fall...
Sitter här i min soffa och i högtalarna kommer just nu Rick Astley - Never Gonna Give You Up ut ur dem haha.
Pallar nog inte att städa mer just idag, får bli någon annan dag.

Måste fan klippa mig snart också. Hoppas jag får en tid snart. Antingen får min mamma eller jag gå till frisören och fråga efter tid imorgon.
Vill gärna kunna fixa det en sista gång innan vintern och allt jävla skit väder kommer hit.
Och tyvärr så kommer jag inte kunna lägga in nya bilder på ett rätt bra tag då jag varken har en digital/system kamera eller mobilkamera då jag lämnat in min mobil och har en låne mobil som suger balle :D

Och juste... Fick massa tröjor från min styvfar that son of a bitch. :D

Nej men om man skulle avsluta med ett låt citat typ... Från en väldigt fin låt enligt mig.

"Bye Bye Johnny bye bye
It's not your fault that you died
But i can't help it
I got to ask a reason why you
Good o'l Johnny did die no one knows
So many of your friends cry
There's no meaning why you should say bye bye
Now today when you are gone
I'm still drunk but i can't find a reason
Why you have to leave so soon
Guess that's how it had to be
Raise in heaven living free
Can't you come back to us please"

RETURNS-Bye bye johnny


Skägg på er som läser<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0