Nattgibb :D

Natt gibb i.. fredags till lördag då, med Wall, Forse och Jimmy föfan :D
Rätt nice, tills jag spydde. Haha.

Det var faktiskt nice, gibbet inte att jag spydde.
Vi spelade inte så många spel faktiskt.
Mest CS och... Left 4 Dead 2 <3
Fan va vi ägde på det :D
Motorsågar, yxor, machette(?) kofot och samuraj svärd! :D
Fan va man splattade monster. Högg av benen på dem.. När dem hoppade emot mig :D Fett nice ju haha.

Nej nu ska jag... Kolla på Wild Boyz :D



Juste vi åt efter att jag spytt på Evergreen. Hår i maten. Mysigt Evergreen, mysigt.

Kommentarer
Postat av: A

Euw, äckel päckel med hår :/

2010-10-03 @ 22:49:52
Postat av: JIMMY

FAN VA DE VA GÖTT!!

2010-10-10 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0