Morfar..<3

Ännu ett inlägg om min döda morfar.

Jag minns fortfarande den dagen... lite vagt... När du kom hit till Jönköping. Vad kunde jag varit... 5? 6? Minns inte.
Men det jag minns.. Vi åkte till a6. Du, jag och mamma.
Jag ville gå in i BR och bara titta på leksaker...
Så sa du det, det alla barn vill höra när de går in på BR;
"Du får vad du vill"
Jag kollade på en väldigt stor bilbana.
Du frågade om jag ville ha den, men jag sa nej. Vet fortfarande inte än idag varför jag nekade det.
Så kollade vi lite på något lego liknande sak... Och det va en gubbe som man kunde göra till ett spöke jag ville ha. Max 50kr. Haha.
Åh den dagen.. Ta mig tillbaks snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0