Gekås! :D

Hello parkingmeter... :D
Helloooo
D:

Jajamän :D
Behövde inte va hela dagen i skolan. :D
Missade datakunskapsprovet.
Men det var värt att missa.
Fast lite ovärt att sitta i en bil i två timmar till Ullared för att gå in på Gekås :D

Vi var inte där så jätte länge, bara tills de stängde typ hahaha.
Men men :D
Köpte några mysiga saker haha.

Som:
Schwarzkopf got2b defiant wax
-ll-                -ll-     glued hairspray
en svart mössa(behövdes :D)
vit tröja med dödskalle på (awesome snygg är den)
svart tröja med skelett (också awesome snygg)
träningsbyxor
Svarta mjukis byxor (need need need som fan :D)
Axe Deoderant bodyspray: Dark Temptation, Africa
Dan Ryan boxer 2st :D
Plånbok(det va typ den största anledningen till att åka dit xD)
Laptop skin till laptopen då ja haha
Prince Of Persia: The Two Thrones

Det var väl det som var till MIG :D


Men men nu är det lördag tänkte jag skriva men det har blivit söndag när jag skriver det här.
Klockan är just nu 01:27 och jag städar mitt rum.
Har fått undan all smutstvätt från soffan och golvet, sen vikt och lagt in alla andra rena kläder, skjortor byxor och dylikt i garderoben :D
Och ska antagligen fixa klart, iaf skräp å sånt skit, sen fixa laptop skinet tror jag :D Eller sova. Vem vet.

Och på vägen ner till Ullared fick jag höra en jävligt bra låt!

The Returns - Bye bye Johnny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0