20:04

Hallojsan. :D
Jag är glad ja.
Bortsätt att mina cigg tog slut idag...
MEN... Nu har jag Kronan White istället. Int elika gott som Rapé men vafan :D
Bättre än inte ett jävla piss liksom så varför ska man klaga?

Och jag pallar verkligen inte sitta vid datorn egentligen, får böja på ryggen så mkt så jag får as ont :/
Men men... Man får väl stå ut :(

Och skoldagen i sig var väl.. Hyffsat bra :D Kom i tid idag iaf :D
Och musiken... Haha ja... Det gick väl inte sådär jätte bra. Men kan i alla fall solot i Holiday nu :)
Eller någorlunda i alla fall.

Jag har pengar när jag inte har pengar. Slå den.
MM SLÅ DEN DÅ.

Och jag måste verkligen städa mitt rum.
Det är seriöst farligt.
Antingen fastnar man i alla sladdar, eller slår i sig, eller håller på att trilla för att man står på någon skit bok som ingen bryr sig om å nästan kliver på alla ens spel ELLER den bästa nu... Så halkar man på en SLITZ tidning som ligger på golvet :D Håhå. Bad_Booii_94 som har SLITZ tidningar.

Men ikväll så blire å kolla The Sipmsons Movie för fan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0