Snart äre jul :D

Jajamän, snart äre jul. Haha.
Några veckor kvar.
Och jag kommer först kunna byta ut min läkstav i januari... FU that liksom D:
Men men så är livet.

Varit på stan och lite sånt. Köpt nya skor idag. Haha :D
Deichmann (Y) eller va butiken heter :D
Bilder kommer lite senare i inlägget.

Men dagen igår(eller i fredags, minns inte faktiskt)... FAN VA LACK JAG BLIR!
Hade spelat Gudfadern... Dödat en tredje familj, då bara en kvar... Hade försökt ett flertal gånger, sen så åkte jag till mitt Safe House och skulle spara... TROR NI INTE DET JÄVLA XBOXET HÄNGER SIG PRECIS DÅ MAN SKA SPARA ELLER?!
JO FAN PRECIS RÄTT LÄGE MED... INTE ALLS!
FAN TA MICROSOFT IBLAND!
Men men...
Gick bärsärkar gång i spelet xD
Dödade allt å alla.
Poliser, polischefer... Och klar bäst när man dödade FBI snubben. :D

Mitt hår är nice tycker jag...
Eller vad tycker ni?
Har tre olika frisyrer jag kan välja mellan just nu tror jag :O
Om man bortser möss stilen ;D

Stående:


Stående(like tuppkams liknande):


Eller som jag hade idag/nu, stående åt... Vänster sida för mig:




Och NU bilderna på mina skor! :D




Älska för att det är grönt... Gröna skosnören<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0