Nicokick

Helvetes vilken nicokick jag har!
Fan inte bra att röka så mkt å snus på det :O
Och just nu fick min hand cp ryck så fick skit ont :o
Men men.

Kom hem för en kvart sen eller något sådant. Kanske en halvtimme sen?
Från stan.
Varit lite med Bossen och Jensan å så.
Var väl nice det.
Måste fan även köpa snus :o
Vet fan inte vad jag ska skriva.
Helt tom i huvudet just nu.

Träffade två fulla ALex:ar på bussen hem med ;)
Haha så jävla kul är dem :p


Men nu ska jag fortsätta lyssna på SJ remix I'm Blue och på skönaste Srbija låten, Idem Preko Zemlje Srbije!<3

Kommentarer
Postat av: jensan såklart :d !

hejhejhej! du skriver om mig i din blogg. PUSSPÅDIG! :D <3

2010-11-15 @ 00:22:31
URL: http://jenniferstrandell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0