DreamHack

Precis kommit hem.
Varit utanför Dreamhack/DH.
Svin kallt.

När jag sov... Och sen vaknade råka jag typ slå till min piercing.. Trodde jag hade gjort så det börjat blöda igen.. Men som tur var hade jag inte det! :)

Och jag känner mig lite rik för tillfället :D
Wihuuuuu.
Cockta<3 Haha.

Kollar på Vampire Diaries... Aldrig fattat det programmet :o
Och lyssnar på KISS - I Was Made For Lovin' You ;D
Awesome låt alltså.
Ogillar KISS men den låten är fan awesome rent ut sagt!

Men men ska väl spela Gudfadern nu i min ensamhet medans mitt marijuana land växer till sig;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

känner du jossan svärd? ;D

2010-11-27 @ 00:01:42
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0