Färgat håret

Jajamen, färgat mitt hår. Blev helt jävla fail men vafan :D Bättre att fucka upp sitt hår när man är ung än när man är 49år.

Höhö.
Bild på mitt nya hår då, som inte syns så bra. MYCKET bättre i IRL.


Höhö gullig bild jag vet (A)

Jag minns fan inte min morgon...
Det jag minns är att mamma kom in runt 9 tiden, väckte mig å sa något och det att jag hade så jävla ont i vänsterbenet. Från knäet å neråt. Kändes fan som någon höll på att lemlästa(heter det så haha) mig.
Gjorde fan as ont. Men sen fick jag typ tabletter (Y)
Sen somnade jag om ^^
Och vakna vid 11... Eller 13... Minns inte D:
Tydligen hade min bror kommit in å gett mig en chokladkalender :D(från min moster då som dem var hos igår när jag var ute med mina polare å söööööp lite ;d)
Och dem hade sagt grattis på namnsdagen.
Har inte ett enda minne av det.

Äntligen börjar mitt rum bli städat :D
Mamma städade sin garderob som är i mitt rum?
Wth.
Men iaf... Så hitta hon någon kock jacka där det stod Godishuset på som jag provade. :D
Vill fan ha en kockjacka nu xD
Man kanske skulle gått Hotel/Restaurang(även kunnat fått jobb i 1an eller 2an)


Den var lite för stor men snygg endå. ;D Bara för att det är jag som har den på mig.

Förstörde även min PS2 dosa ÄNNU mer igår :D
Så nice äre.
Höhö.
Och jag bloggar för jävla dåligt nu för tiden här vi jultid. :(
Sen har jag även glömt att lyssna på Linkin Park - My December.
Fan då. :(

Men men, bild på min PS2 dosa nu då ;D


Gullig right?

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

men hallå. dåh måste wii juh träffas! :D

2010-12-13 @ 15:42:09
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0